måndag 29 oktober 2007

Även annsi entrar bloggvärlden

Nej jag är sannerligen inte först :)

Jag har alltid haft behovet att skriva av mig mer eller mindre; och det börjar bli dax att säga hejdå till lunarstorm för alltid nu .. [min vän 2001-2007] Nusåhär i slutperioden har ju mestadels "bloggen" varit den enda funktion som använts. Fast det kommer bli väldigt svårt att släcka ned ett konto som aldrig blivit omdöpt eller omstartat sedan man var ung .. så vem vet, jag kanske håller på det ett tag.

Kl är 02.10 .. uppesittarkväll med bror, ska betala grekland, fylla på mobilen och försöka få tag i tågbiljetter inför jul, kan vara ett himla tryck på dem biljetterna.

Over and out
//annsi

1 kommentar:

  1. ååå roligt att du börjar blogga bejbi! iaf för mej som inte e nån lunar tok! :D hihi
    Skall följas med nöje!

    SvaraRadera

Vad tycker du?