fredag 7 september 2012

barnasinnet och skrubbsår

Idag var vi på en längre promenad (än vanligt) och hittade en lekplats med inte mindre än en lingunga!! Jag älskar sådana :)) Wiiieho; Passande nog hade Alice somnat i vagnen så jag å Thomsen unnade oss några åk. Märks att vi tog en längre sväng för nu har gubben däckat i soffan ^^

Dock gjorde jag en klumpeannsigrejj och snubblade pladask på ställningen gungan går ifrån och jisses vad jag glömt att skrubbsår kunde vara så jobbiga -hehe- Ska nog unna mig lite plåster.

Kuratorn ringde också för att berätta att vi fått pengar från en cancerfond att göra något skoj för.

Nej dags för lasagne :)


1 kommentar:

  1. Haha Jag insåg att jag har min EmieÄrSkadegladÅtAnnzi humor kvar... Underbart. Se till att göra nå riktigt kul för pengarna. Ni är sååå värda det efter denna kamp! <3 //Emie

    SvaraRadera

Vad tycker du?