måndag 23 november 2009

November and still counting


Klockan är efter tolv och jag har inte börjat packa än.. typiskt mig :
Var så längesedan jag packade inför båtvecka så det känns som om jag tappat stinget .. i vanliga fall brukar det faktiskt gå ganska fort =)
Har lagt upp lite arbetsbyxor i sista stund och ska snart pröva så det inte blev helt åt skogen.. är ju rätt slarvig med fållandet så det kanske skiljer en 2cm på längden här å där *hehe* Min generation är inte sy-typen helt enkelt.

Har fått lite inspiration till mina bröders julklappar och eftersom det bara blir till mamma, bröder & thomsen i år så är jag snart klar.. sen är det såklart folk runtom jag kanske köper något till :)

Nej nu ska jag faktiskt ta tag i mig själv och börja packa..
Hoppas ni får en fin vecka med uppehåll från det urtråkiga novemberregnen..

November's Here Again
Raining Down On Me
I Disappear Again
Just Like The Memories
Let The Days Go By
So I Can Say Goodbye
To November

1 kommentar:

  1. Hallå! Joo vi bor i hus idag med, ett Litet hus i skogens knut på mina svärföräldrars gård. Hos M´s päron alltså. Det är lill stugan som vi bor i och de bor i stora huset på gården. Men nu har vi köpt något alldeles eget och närmare stan! Så jag slipper köra bil så långt fram och tillbaka varje dag! =) Många kramar till dig!

    SvaraRadera

Vad tycker du?