måndag 16 november 2009

pensionär

Hello everybody!

Seg på att uppdatera jag vet.. inte likt mig.. nej nej!
Vad har jag gjort senaste veckan?

De flesta dagarna har jag faktiskt bara legat på soffan.. gått upp mellan 13-14 och sedan gått och lagt mig vid 00.. Thomsen har tagit hand om mig och lagat mat åt mig.. tack vilken ängel du är!

I onsdags samlade jag ihop nog med kraft för att ta mig till Örebro.. skönt att få lite ombyte och faktiskt bli lite piggare. Fick även lite kört och spanat in Emies nya lyxvilla utanför Glansen ;) Yeay! Det tråkiga var att jag gick på samma tåg som David gick av så jag fick inte träffat min stora lillebror.. tråkigt! Men till jul så muckar jag i 1,5 dygn å då kommer dem ju hit hela skaran

Åkte hem från Örebro igår för att jag & Thomsen tänkt kolla in ett radhus lite utanför Mölndal idag vid 12.. nykaklat badrum, nytt kök med nya vitvaror, fräscht förövrigt, liten tomt och veranda till det.. hade passat perfekt..MEEEN vi orkade inte gå upp imorse :S Aaja då var det inte meningen det heller..känner mig som en grönsak..har legat på soffan idag med.. inte orkat något!

Påväg hem på tåget så satt där 2 fulla pågar..snackade med karlskogadialekt ^^ Raggade på brudarna framför mig.. så började det ringa en telefon runt mig med en signal jag inte känner igen varav den ena killen "do de ringer i din mobil" jag: näääe det är inte min, fast det låter som min mammas (?) Letar runt lite i väskan och hittar min mobil.. bara ett sms.. Aha okej, lägger mig å vilar, hör att det ringer igen och killen kollar och frågar om det inte är min.. nene.. Sen hör jag att det ringer 1,5h senare igen, fast det lät över mitt huvud..Aha där på hyllan i min påse har morsan lagt ner sin mobil när hon följde med till tåget...Inte konstigt för det finns bara en som har sådan plinglig mobilsignal ^^ klantmorsan..får skicka med rek.express imorrn ^^

Ringde och friskanmälde mig till båten idag också.. känner mig långt ifrån normal men om jag är sjuk 1 dag till så måste jag ta mig till en doktor för att skaffa sjukintyg: något jag inte pallar för tillfället .. yeye


Min bank har även fått för sig att man ska börja använda dosa och grejjer, jag känner mig så gammal när det gäller att lära sig något nytt och byta invanda mönster.. jag älskar invanda mönster, som vanligt, som det alltid har varit osv.. haha som en gammal gnällkärring!



En av många familjeturer i skogen som små
(pikétröja var så inne.. dock var lacoste pinsamt när man var ung :p )

2 kommentarer:

  1. Hehe, katträddare känns som ett ganska jobbigt yrke... ;)

    Vi vet inte, hon är väldigt kelig så det verkar som att hon är van vid att bo bland folk, och mamma såg henne första gången för drygt en månad sedan, då var inte kissen särskilt tanig. Nu är hon däremot helt utmärglad. Stackars djur. Jag fattar inte hur folk kan göra så. =/

    Haha, grönsaks-Annsi. ^^ Jag har också känt mig som en jävla grönsak på sistone, jag tror jag äter för lite protein eller nåt. (för det kan ju inte vara lättja...)

    *kram på*

    SvaraRadera
  2. Haha, raring, skulle jag vinna 90 miljoner så skulle du nog få en egen Corvette. ;) Eller a car of your choice. ^^

    Kramkram

    SvaraRadera

Vad tycker du?