söndag 20 december 2009

New Moon

Började dagen med att sova lite extra .. det finns somsagt inget bättre än att vakna och sedan inse att man inte behöver gå upp och sedan sakta falla in i sömn igen.. Dock drömde jag mest hemska drömmar den sista timmen så det var tur att jag tog kraft till mig att vakna (ja jag sover inte så djupt och kan OM jag vill vakna) :)
Efter sovning & frukost samt lite instoppande av diverse tvätt i maskiner så tog vi en promenad för att suga in någon minuts solljus.. Det är så underbart när det är kallt och liiite snö åtminstone, det är så en vinter ska vara.. kanske lite mer snöig, men jag är nöjd sålänge det inte regnar.. blir så deppig då =/ Vi lämnade av lite slipsar i paisleymönster -s- till pingstkyrkan på vägen, hoppas någon vill köpa dem så det kommer in lite pengar till fattiga. Vidare mot Mölndal C och matbutiken för att köpa ingridienser...
...För imorrn ska det pysslas med Victoria & Daniel. Vad det blir av det hela vet man aldrig.. har köpt ingridienser till marknadsnougat & julkola :) yum! Sen lite silverpapper & juliga klistermärken att göra strutar av om man vill ge bort till någon när eller kär..

Har även varit och sett New Moon ikväll.. uppföljaren till Twilight. Nja den var väl sådär.. mkt sexiga kroppar.. men jag vill ha meeeeer! Lite älskog eller vad som... iiiih :) Filmen kändes seg på sina ställen.. och slutet lite boring.. som Thomsen sa "Ingen cliffhanger" Jag kom själv på ett mkt mera vettigt slut och fortsättning på 3:an.. men jaja, det är ju jag!

Nåväl snart dags för en båtvecka igen.. suck!
Men jag får iaf mucka på Torsdagen och fira jul med min mor & mina bröder, vilket jag ser fram emot jättemycket! Min stora lillebror har legat i lumpen och jag har träffat honom 2 ggr sedan han åkte i Januari detta året och de gånger vi träffats har varit korta och vi har knappt haft tid att "catch up"..känns som man glider ifrån varandra så mycket ändå pga avståndet... Men nu är han "hemma" och jag hoppas inte att han väljer att fortsätta inom det militära utan stannar..

Ni får ha en mycket God Jul
Hoppas den blir vit & fin för alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?