fredag 9 september 2011

ordning & reda

Tror på tusan att jag går å blir sjuk också.. än sålänge överkomligt; Ingenting en kopp te inte kan råda bot på, men efter nattens halvkassa försök att komma i säng tidigt kombinerat med Alice uppvaknande vid 4 för att sen gnöla till 8, gör inte läget bättre..

Är så trött på folk på Tradera som inte betalar i tid.. jag ska ju liksom åka iväg på måndag och ger dem 1 vecka/5 vardagar på sig att betala.. men nope, alltid är det några stackare som inte förstår eller "inte fått vinnarmailet" Men maila mig då för guds skull -maaah-

Var meningen att vi skulle till ÖF idag men grannen avbokade precis när jag skulle lägga mascaran, tråkigt när man var inställd men samtidigt ganska bra eftersom min halsont infann sig.. och trötthet :p Har degat idag och kollat både barnkanal och massa TLC, slumrat i 2h också så jag hoppas lillfisan blir trött tidigare än 23 idag.

... så man kanske ska ut å rasta henne lite i lekparken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?