fredag 7 oktober 2011

Uppdatering


Alice är tuff med sin bil


Dags för lite uppdatering kanske? Men vad har hänt sedan sist egentligen .. noll koll!

Vi har haft personalfest ute i Vårgårda och det var en mycket lyckad tillställnig. Kände mig lagom trött när jag och Emmy delade morgontåget med alla arbetsfolk och skolelever tidigt en tisdagsmorgon.. ett gott tecken ;) Att festa till det en måndag är det inte många som gör..

Alice växer på och busar all must ur oss; Hon får mig verkligen att le och ibland blir jag så förvånad över hennes sociala intelligens.. känns som att hon vet mer än man tror. Vi har haft mkt tänder på gång och det har krävt feber, tårar och tonvis med tålamod från vår sida. Tyvärr blev även dagisinskolningen lidande i och med detta.. men nystart på tisdag nästa vecka :) Än så länge går det bra och jag har goda förhoppningar för framtiden.

Jag har gått natt nu 3 pass med Jennie (eller är vi uppe i 4a?) och ska köra nästa pass natt också eftersom det är PINK-cruise (bög/trans/homo).. dock lägger man till med lite ovanor av diverse slag men man får ju träffa grymt mkt sköna folk, dem man inte träffar annars :)

Annars har det varit fullt ös, hinner inte med så mkt nu eftersom jag knappt har T hemma alls längre eller jobbar så saknar mina underbaraste underbaringar som jag nästan aldrig ser nuförtiden..

Nej ledsen Alice...lite gröt å ett bad.. tjolavipp

PS! Helt underbart åskväder igår med massa blixtar korta strömavbrott och regnrusk; Grymt glad att jag har tak över huvudet DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?