söndag 4 november 2012

Tänd ett ljus..

...å låt det brinna! Ja denna vecka har verkligen gått i ljusets tecken. Det är så himla mysigt med massa tända ljus överallt och dem ger verkligen värme; Något vi behöver i det kalla hemmet vi bor i -brr-

Känner att jag fått mycket gjort denna vecka så svider inte jättemycket att gå ombord. Dock är jag fortfarande ganska förkyld och hostig vilket inte siar bra när man ska borda det mest dammigaste och torraste hålet som finns. En annan bittersak med att gå ombord nu är att det är dags för Thomsen att arbetspröva.. mao back in track. 8 dagar i månaden tillsammans med min bättre hälft är inte okey! Hoppas framtiden har andra lösningar, eller tillfälliga åtminstone, för oss. Även om vi fått några omtumlande månader nu så har vi åtminstone haft dem tillsammans.

Idag svängde även våra royala vänner förbi :) Det är så härlig att umgås med dem. Vi äter gott, myser, spelar och bakar. Dem är liksom det perfekta mysparet, även om det är lite kliché så gillar jag det. Nästa gång (ganska snart) har vi lyckats planera ihop oss alla 4 så då är det dags för julpyssel och lite bak =)''

Ska ringa mor för ett litet nighttalk och vänta in tvätten.. sen dags för sängen =)
Ha en fin vecka allesammans !

1 kommentar:

  1. Jag, JOhan och Lukas vill Så gärna besöka er. Vi har vart i närheten och letat bostad för 2 helger sedan=).. Pratade lite med T på fejjan och vi vill så gärna se er snart=).. Snart våldgästar vi er någonhelg=)

    SvaraRadera

Vad tycker du?