onsdag 15 maj 2013

What a feelin'

Idag har jag haft ONT på riktigt i magen.. aj aj!
Stönade mig fram böjd över vagnen på Ica. Folket trodde säkert jag hade ett pågående värkarbete.

Annars positiv dag, halvsolig med ljumna vindar :)) Snubbarna var här och checkade in mögelfläcken och konstaterande ett läckage i någon plast i golvet/taket mot badrummet.Kondens hade då sipprat igenom och bildat just denna fläck ovanför röret. Nåväl. Möglet var inget akut och jag kan andas ut, åtgärd pågår. Hur stort arbetet blir kommer ju visa sig så småningom. Fick minglat lite med den nyinflyttade grannen, när han sedan påtalade att det var 2 år sedan skämdes jag en smula.

Alice somnade in lugnt och stilla efter 3 böcker redan vid 20-snåret. Annat än gårdagens 22.30 *aaah* När ska man som vuxen få egentid liksom? Jag får myror i benen efter mer än 30min nattningstid. När hon var bebis/mindre kunde det bli upp till 2h!


3 kommentarer:

  1. Jag får myror i brallorna efter 15 minuter:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :) Men plutten somnar fort eller?

      Radera
  2. nä typ en timme och jag får PANIK:P

    SvaraRadera

Vad tycker du?