måndag 12 augusti 2013

Shalam

Dags att sälja av lite barnkläder, man kollar igenom röran och suckar för att sedan gå ut igen!
Barnkläder har tyvärr inget värde idag knappt om det inte gäller Polarn och pyret, Molo, Villervalla, House of Lola osv osv.

Så första rajden ut blir min samling med pop-kläder och overaller, har inte mycket eftersom jag sålt av en del tidigare. Har massa andra overaller och vinterkläder, vissa endast provade, men dem säljer jag för 50-100kr på den lokala shoppingsidan. Jag är själv på jakt efter en nu vinteroverall till Alice så har fått ögonen på en neongul eller deras regnbåge. Jag gillar ju färg eftersom det 1. gör en glad 2. gör ungen mer synlig 3. sticker ut bland tråkmånsarna ;))

Men det får bli efter turkiet allt detta..

1 kommentar:

  1. Vi är intresserad av att spana oin skorna, lite osäker på krypets storlek han ar 20 i sportskorna nu liten fot men skulle vara bra att kolla in dom.. vad hade du tänkt för pris på skorna?

    Är allt bra med er?

    PÖSS

    SvaraRadera

Vad tycker du?