söndag 22 september 2013

klagdag

Jag är inte mig själv någonstans just nu..

Känner mig nere, hängig, varm i fejjan (utan feber), hostan från helvetet, lätt irriterad osv osv! Idag blev jag kvar i sängen till 11. Alice vaknade runt 9 och har donat lite i sitt rum för att sedan hänga med mig i sängen med plattan. Har läst om en förkylning som alla i sverige verkar drabbats av men den ska väl inte göra att man får PMS och blir så lättretlig (?) Stackars rara Alice; Känns som hon är än mer testande och trotsig nu ^^

Jag är trött på vardagsläget nu, omlottarbetet och vardagen! Den intensiva "varaifrånperioden" efterföljt av intensiv "varamedperiod". Söker förändring i form av andra jobb och visst jag är inte kräsen men som tidigare sagt; Kan verkligen inte gå från fast med ok inkomst till en svajig timvikstjänst.

Idag finns inte många måsten på listan.Småhandla lite på Ica, laga mat, försöka hålla det städat någorlunda.. Regnet kommer nog hälsa på från och till hela dagen, kanske en liten regnoverallsplaskning också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?