fredag 4 oktober 2013

Att vara singel

Ja det känns verkligen som så, dem 2 dagarna med sambon för denna gång gick i ett svisch; I förrgår styrde vi upp juleklappar på GEKÅS och igår gick halva dagen åt att ha en gråtandes Annsi att flänga runt med. Orsak = Ischias. Något jag bara trodde drabbade gamla tanter & gubbar alternativt på sin höjd gravida lite tillfälligt. Men nej, även jag kan få det!

På med dem Egyptiska värmeplåstren (x2) och hallelulja vad jag ångrade mig när benet brändes bort några timmar senare. Det är starka saker det där! Var tvungen att dra bort dem och bannade mig rejält att jag inte rakat benen på 1,5 vecka!! DAMN vad det gjorde ont, Thomsen skrattade och jag grät/skrattade/pustade/frustade. Hade tagit en förlossning än hellre alternativt slagit i tån i bordsbenet och DET sistnämnda mina vänner är smärta!

Hursom glömde jag bort att vi faktiskt har en jourvårdcentral och åkte till akuten för att få sitta med bomullsbol i nästan och sladdörhänge (?) Dem har blivit så moderna. Men hamnade på jouren tillslut och fick på 3 min konstaterat ovanstående..Ischias! Muskelavslappnande & inflammationshämmande. Mmmmm

Så det var dem 2 dagarna! Ses om 1,5 igen babe <3 nbsp="" p="">
Helgen är dock planerad .. mys med min höggravida gräsänka :) Liseberg, Loppis, Lekstaden och Lathet! L-word I'm sayin' Kanske toppar vi med övernattning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?