lördag 25 januari 2014

Vuxenfeber?

Ok då har jag ätit upp en årsförbrukning (för 4 pers) med semlebullar! Tur att jag gjorde en liten sats för annars hade jag verkligen behövt lägga in mig på rehab :p

Har varit och förnyat mitt friskintyg, det flöt bra. Fick beröm då jag lyckats gå ned i vikt sedan sist. Tacka ciggen? Lever inte överdrivet sunt men jag vet att brödfanskapet ligger med stor grund i min kost, något jag periodvis inte kan leva utan. Men nu har det gått bra i 3 veckor. Det är hemma det är svårast. Ombord är det ju mest kaffe & cigg ^^

Alice har fått feber och näsan rinner värre än en öltapp... jädra tråkigt då hon var bjuden på lek&bus-kalas imorgon :( Hennes första kalas och hon kan inte gå! Har kallat hem Thomsen i förtid då jag inte föredrar att lillegomman ska sova över hos f'n'f

Nu ska jag snart knyta mig också..känner mig helt febrig, bara jag inte åkt på samma skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?