söndag 26 januari 2014

Multiångest

...ja den blir allt värre och värre ju mer sällan jag träffar T.
Vill verkligen inte gå ombord, jag vill inte! Har önskat mig att bryta benet och lite smått och gott förr men kommer på mig själv med att inte önska mig sådant då det är bedrövligt att leva med.

Alice blev febrig och snorig igår så jag kallade hem Thomas från båten, annars hade han åkt hem imorgon. Nu sitter han på bussen utanför Stenungssund där det skett en bilolycka som tidigast skulle vara undanröjd om 40min och då var bussen sen sedan innan. Imorgonbitti ska jag upp 5 för att åka buss-spårvagn-båt för att komma till min arbetsplats som ligger i Danmark. Skitsamma om jag kommer vara ett vrak, jag MÅSTE få krama min sambo och bara se honom innan jag somnar.



1 kommentar:

  1. Usch, vilket jävla skit att det inte kan lösa sig för er lite smidigt, så där kan ni ju inte ha det!! :( *skickar kramar i massor*

    SvaraRadera

Vad tycker du?