onsdag 4 juni 2008

Damn right it's better than yours

Sitter å idiotsurfar lite.. har egentligen inte tid med detta eftersom jag snart bör gå mot bussen faktiskt :) Men jag skyller på att jag har målat tånaglarna och måste låta dem torka.. haha.. målat tånaglar.. jag ?! ey.. får se om jag vågar sätta på mig mina flipperfloppers.. mina fötter är inte något jag är stolt över.. nästan lika hemskt som muffinskroppen man får i ett par för tighta jeans.. ska iaf försöka.. för herregud vad varmt det är nu alltså.. älskar sommaren, älskar solen.. men skulle gärna ha det lite svalare när man bor mitt i en storstad.. visserligen ligger havet runt knuten mer elr mindre., men en stuga med egen brygga på en ö hade inte skadat

Lyssnar lite Kelis, Dj Mangoo och ah shit, nostalig.. <3


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?