torsdag 19 juni 2008

...när jag bara rullar fram :)

Oh no shit sherlock.. igår var det första dagen i ett liv Annsi satt framför en ratt, annsi framförde ett fordon alldeles av sig själv.. fick kärringstopp nån gång när jag skulle parkera.. men det var bara för jag inte kom ihåg hur rolle hade sagt att man skulle göra sist :) Kan inte alla bilar bara vara automat.. elr något! Hursomhelst.. min första körlektion gick bra, jag är nöjd med vad jag presterade och det kändes väldigt konstigt att ens köra en bil..

Har relativt precis gått upp.. trots det är mina ögon svullna som ägg, vet inte vad jag kan ha haft för mig.. Ska försöka proppa i mig lite frukost och börja med dagens bestyr.. Ska försöka färga håret, packa inför jobbveckan + danmnark, sortera musik .. försöka hinna med lite mariokart wii.. ^^ inte för att det står på priolistan över viktigheter.. men ändå ! Ikvällningen blir det bio.. The happening.. och jag som är så extremt rädd för alltid.. sist såg vi the mist.. faktiskt helt ok film alltså.. Se om Thomsen kan hålla om mig när jag dör av skräck.. han är nytattuerad den lille pojken och det blev sååå snyggt.. :)

Hörs igen om någon vecka
puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?