tisdag 3 juni 2008

aaaaaaaaaaagggggh

Oh.. jag vet inte vad det är med mig, känner mig irriterad.. pms.. kunde varit men det är väldigt osannorlikt .. Rolle har belägrat sovrummet och sover för fullt.. vilket innebär att jag inte (enligt mitt samvete) kan springa in och ut för att packa.. Torktumlaren här suger vilket innebär att jag har 2 blåa Ikeapåsar med fuktig tvätt.. tur att jag har tvättid igen kl 22 så att jag kan tumla vidare.. huvuvärk på toppen av detta är ju inte plussat direkt..

Sen är jag orolig också.. helatiden för allting..och samma vanliga framtidsoroligheter.. men det är ingenting jag ska sitta och gnojjsa om här.. tiden får utvisa.. och det finns ju inga hinder jag inte klarat av hittills..så några till ser jag bara i nuläget som en del av livet..

För tillfället sitter jag och kollar hotell/boende i Köpenhamn elr Malmö.. jag har anmält mig till att vara 1/5 av dem som ska fixa företagsresan för hotellavd. när vi ska bränna av våra inkomster från lotteriet.. najs indeed; dock verkar inga hotell vilja ställa upp på våra budgetkrav...searching continues =)

nåväl das wares alles.. har varit en riktig tyskavecka denna vecka på båten, div. dejavueupplevelser har jag fått då de tyska LKW:arna har blivit fler och fler och faktiskt börjat prata med mig.. "oooh so sie bist einen schwedische mädchen" ursäkta div stavfel.. men dem satte sig aldrig på lektionerna :p

..så hem till Örebro imorrn då.. Brorsan tar studenten.. jag kommer gråta sannerligen för jag är så sentimental.. shit vad tiden går fort.. vart tar den vägen.. och där var dem sekunderna förbi och kommer aldrig åter

Kram Annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?