tisdag 26 augusti 2008

seg som en deg



HalliHallå!

Annsi är lite småbakis idag .. var afterwork igår för hela slanten, Emmy kom hem till oss så drack vi oss lite innan vi drog till Vasastan och släppte loss, hemma vid en 01 något, rätt så schysst ändå för att ha dragit ut vid 19, hade iaf kul och det var längesedan jag drack så mkt, nästa gång får bli voicen (personalfesten) som infaller om typ 2-3 veckor, sedan är det finito, just ja, det kommer en till personalresa sedan 2 veckor efter.. aja ^^


Idag har jag mest segat, vaknade i en tom säng, thomsen hade redan gått upp, 2 timmar tidigare (typ vid 9snåret) hade han försökt väcka mig genom att bita i mina öronsnibbar och axlar.. men oh jag behövde verkligen sova, drog senare iväg till maxi och storhandlade, sen lagade crepes och bjöd över tommy.. tog taxi hem idag för jag orkade verkligen inte gå och byta spårvagn och grejjor :)


Mariana har skrivit mkt om en sajt som heter forever21, satt och spanade och "shoppade" loss litegranna för det var verkligen jättekul saker dem hade, sen blev det dags att pejla hur kläderna verkar och så.. stl finns upp till L, tror jag borde ha XL egentligen, frakt+tull skulle kosta miljoner och kläderna håller typ H&Mkvalité.. dock är dem jättefina och (snor)billiga.. jag vet inte riktigt.. :/ får tänka på det, har råd ju egentligen, men inge kul när frakten och tullen är mer än själva värdet man beställt kläderna för :(((


Något nytt att berätta.. nje inte direkt :)


1 kommentar:

Vad tycker du?