lördag 30 augusti 2008

sugen på lite moulin rouge

Ooh jag är så sugen på att se moulin rouge, nu å här och ingen annan gång! Bejb och jag har efter försök till nedladdnind, delning över nätverket, störningar på nero givit oss iväg till närmaste filmuthyrning där det visade sig att dem stängt; trots att vi stod vid dörren en kvart innan angiven stängningstid...fy för fuskare! Vidare till manhattan (nej inte den lyxiga versionen) där det visade sig att dem också hyrde ut dvd..dock var utbudet inte något vidare laddat och de 40 filmerna man fick välja mellan innehöll inte min MR..attans, bara att vänta till nästa kommer ned för att se om det funkar ngt vidare värre där :)

Vad har hänt sedan sist.. hårkatastroferX1000.. har blekt/avfärgat håret och sett ut som en total eldslåga..crazy I tell you, varför tror man alltid sig veta att det ska bli bra när man egentligen innerst inne vet att det kommer att bli katastrof.. nu är det iaf lilarött.. (?) i olika nyanser då det vita, blonda, orangea, bruna och brunsvarta inte ville sammarbeta och bli i en kulör ^^

Har även bakats och lagats en hel del mat, tur att jag har min favvokock baby som sköter det mesta.. ska försöka äta mindre ute, elr inget alls för att dra ned på div. kostnader.. superkul att hålla på i köket också.. tyvärr är bakningen rent utsagt ett grisgöra för satan i gatan vad stökigt det blir..elr iaf när jag gör det :DD

Imorrn blir det stadsbesök och ev. Liseberg.. croupier Ida var så snäll och gav oss lite freerides så det måste man ju utnyttja :) Båten nalkas också i övermorgon.. så farewell för ett tag.

ps! har äntligen fått tag i ett datum mot Öo, den 21:a okt först anländer jag och det ska bli så mysigt..längesedan jag var hemma ju ds!


PUSS PÅ ER

1 kommentar:

  1. Synd att jag inte är i Örebro-trakterna samtidigt som dig :( kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?