fredag 15 augusti 2008

Hemma Igen

Tjillevippen!



Igår kom vi då hem 16.55 ngnting tror jag, planet var aningen sent pga turbulens i flygrummet över Sverige :) Just nu fryser jag mer än någonsin, om tårna och om näsan.. att gå från svettattacker i ett lakan till sveriges lite kyligare breddgrader har givit mig gåshud.

Resan har hursomhelst gått bra, har vilat ut mig, solat och badat ordentligt och fått mig en hel del myggbett.. När vinden slutade blåsa anfölls vi av mosquitos under 3 dagar.. fick över 70bett på bara armarna, resten orkade jag faktiskt inte räkna. David fick akutont pga ledhinneinflammation + massa andra skitsaker som passade på samtidigt, så vi fick skaffa spec. medecin a la grekisk agenda. Jag har även åkt 4-hjuling i bergen, vilket var väääldigt maffigt, trotsade både min höjd och farträdsla.. det var coolt! :)
För pengarna som blev över av resan köpte jag äntligen min w380i.. daaarling! :) Inte för att jag är sådär kär i pryttlar och så, men lite kul är det alltid med nya teknikgrejjor.
Nej nu ska jag dona vidare, mer bilder lägger jag upp på BDB senare under dagen. Idag ska det tvättas och lämna av familjen vidare mot Öo..




Ha en bra dag
Kramar annsi



1 kommentar:

  1. Hej sötnosen :)

    Tack så mycket ;) hihih..
    Hur är det med dig? Hade du det trevligt i utlandet? Väldigt fina bilder i bd iaf.

    Usch här i öret regnar det bara varenda dag =/ Men men man börjar vänja sig nu ;)

    Hade bäst sweeti <3 *kramar*

    SvaraRadera

Vad tycker du?