söndag 19 juli 2009

...den siste

Okej en lite uppdatering..

Har varit i Örebro somsagt.. Thomas och jag landade som snabbast hemma i Tisdags för att ta tåget mot överstående.. Runt 21-snåret kom vi fram och vi blev hämtade av mor inkl bil.

Hemma blev det blod, svett och tårar bokstavligt talat.. både jobbigt och mysigt.. väldigt stressigt och kort besök.. tyvärr fick vi aldrig alla skruvarna till min sängstomme så det blev att köpa en på Ikea istället.. Mamma körde med släp 28x2mil och jag är så stolt över henne :) Hon är allt bra min mamma.

Hemåt gbg färdades det under fredagen.. hemma först mellan 01-02, trötta som vi är så bar vi bara in sängdelarna och fixade sovplatser till mor & Andreas.. sen däckade vi. Lördagen spenderades till att fixa upp våra sängar..mor & bror åkte hem å vi fortsatte städa framåt midnatt.. überskönt att för en gångs skull sortera hardcore =) Hur mysigt som helst att lägga sig i sitt nya sängset med levande ljus och bara känna doften av städat vs. nya Ikeamöbler <3




Dagen har gått i slappets tecken.. sovit, hängt, bio och frosseri.. såg The Proposal med Sandra Bullock bla.. inte en film jag vanligtvis skulle sett på bio..:) Men den var bra.. underbart att min man var den enda killen som verkade intresserad av filmen, resterande verkade sova.. elr kommenterade den som "tantfilm" utanför.. riktiga män hanterar kärlek..så är det!

Btw så har jag inte fått tag i min dator ännu, den har spårats till Västra Frölunda där det är låst.. så ska ställa kl på 8 imorrn för att beställa hemkörning åt min lilla pärla.. :) Det ringde någon norrlänning när vi var på minigolfbanan och ville småprata.. det visade sig att det var någon karl från HP som förmodligen hade fixat min pärla och ville se om jag var nöjd.. let's se tomorrow


Sen har jag andra viktiga saker att besluta.. fast egentligen är de ganska världsliga..

Nästa vecka.. då jeflar. .då SKA jag gymma 4 real.. jag har varit så sjuuukt slapp.. å det syns så fort på mig.. å vågen :(


Fler skaffar barn...2 nya har ploppat till på min "bekantskapslista" denna vecka .. Jag är inte förvånad för det verkar vara på modet.. ;D


Imorrn blir det nog ingen update innan det är dags för sjön 1 vecka..
Hasta La Vista // Annsi

1 kommentar:

  1. Har ni flyttat till nytt boende? Sjukt snyggt sovrum iaf=) Hör av dig om du vill ses mellan träningspassen=) Puss puss

    /Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?