torsdag 30 juli 2009

inre lugn

Jag har faktiskt mått bra dessa sista 2 dagarna
Lugn och glad.. det dära med lugnet inombords har jag inte känt på flera månader.. jag är alltid stressad och upprörd även när tiden finns och jag gör saker jag egentligen tycker om..
Igår gymmade vi, åt hemlagad mat (färskpotatis & torsk) senare gick vi på bio.. Year One med bla Black Jack.. som är min låtsaspojkvän :D Idag har vi fixat lite ärenden på FeelGood och hängt runt på stan.. ätit gott på O'learrys och bara varit.. är helt slut nu efteråt.

skönt att inte tänka att det är si & så många dagar kvar till arbetet..
Nu väntar jag bara på att Unga Mödrar ska börja.. det enda programmet jag faktiskt följer :) Vet inte varför jag gillar det..eftersom de flesta verkar totalt okapabla att ens ta hand om en hamster (dock verkar de norska unga mödrarna lite vettigare än de danska) Dokumentärer är iof alltid intressant..

..haha, alla verkar skaffa FB nuförtiden ^^ Kanske ska lura in mor i det också..neeh det är för komplicerat (:

Hejrå

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du mår bra gumman=) Kanske en dum fråga men vad är FB? ;)

    Kram kram
    /Vickey

    SvaraRadera
  2. Kom på vad FB är=D
    /Vickey

    SvaraRadera
  3. sv: nej vet ingen som kopierat mina bilder men man vet ju aldrig med folk :p

    japp det är samma lösenord oh klart du kan få det hihi

    användarnamn: zirocco
    lösenord: stitch

    publicera inte den här kommentaren tack :)

    SvaraRadera

Vad tycker du?