onsdag 29 juli 2009

hugg

Okej en liten uppdatering..

Veckan var hemsk.. jag bröt ihop totalt.. bölade inför mina arbetskamrater och mådde totalt psyk! Kändes som om jag var den mest ensammaste i världen. Det blev inte bättre av att Thomas åkte hem pga handlederna framåt helgen.. Var jag inte arg så gick jag med klumpen i halsen.. åkte till doktorn igår och har ett sjukintyg till nästa arbetspass.. det ska utredas om jag har en deppressivitet också men jag antar att så inte är fallet.. kan åtminstone sätta tummen på vad som gör mig ledsen/arg.. Efter nästa arbetspass så är det ju ett sem. pass = bilskola vilket innebär att jag inte kommer vara på arbetet på länge.. skönt :) Behöver verkligen sem. efter mer än 2 års heltid och bara 2 lediga pass så känns det behövligt.. Ryggen & axlarna har inte orkat återhämta sig mellan passen och jag har superågren för att gå på båten.. just nu har jag en konstant molvärk i vänster sida under revbenen.. undrar vilket organ som ligger där?

14484.- har jag betalt i räkningar idag .. tjitjiiing. skönt att få det mesta i bilskolan betalt.. Dem hade ringt till båten för att höra om jag inte skulle gå Risk1an så den är vi inbokade på nu till fredag.. 750kr för bara den. .fast nu är det bara halkan, uppkörning/skrivning och ev. extra körlektioner kvar.. får se hur det artar sig :)

Nej nu ska jag packa ihop mig och dra mig mot gymmet.. är så pepp på det så det ska bli skönt.. har inte rört ordentligt på fläsket på flera veckor så nu är det verkligen dags.

//Annsi

2 kommentarer:

  1. *kramar om*
    Fy fan vad jobbigt det är när man bara inte orkar mer. Inte känns det bättre heller av att folk tycker att man "borde bita ihop lite till". *kramar igen* Hoppas att det blir bättre snart, gums!

    SvaraRadera

Vad tycker du?