fredag 25 mars 2011

sjukstugan på Hovstavägen

Alice är sig inte lik.. helt lealös och matt. Sover mest och så vidare. Hon spyr såfort hon får en tesked vatten i magen och kissar inte alls knappt. Ringde 1177 och dem tyckte vi skulle skaffa vätskeersättning så ska ta mig iväg nu.. i andra änden av lägenheten ligger brorsan i hög feber, den ena brorsan har frisknat till och hans flickvän har även hon haft en släng av något..

Nu håller vi tummarna för att jag, T & mor klarar oss.

Fortfarande ingen Tony.. jag är rädd och känner mig enormt maktlös å min kollega och väns vägnar =/ Våra chefer har pratat med röd vakt som är ombord som förmodligen kommer fortsätta letandet och skallgångarna.. Även en krisgrupp har startats på vår företagshälsovård.

På söndag drar storskallgången fart.. minst 500pers ska då söka av olika platser runtom Gbg.. Förmodligen har vi inte hunnit hem eftersom läget är som det är; Men har jag kommit hem så ska jag garanterat vara med.

Några medium har kommit till tals och det snackas om rånmord och broar, kobbar etc. Jag hoppas verkligen inte att det stämmer.. det är bara en hemsk hemsk mardröm allting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?