torsdag 23 februari 2012

.. att hitta en parkeringsplats var som att leta efter en nål..

Idag tog vi oss lite egentid och gick på bio; Lejonkungen i ny tappning med 3D och allt =) Jag som var lite rädd att börja böla hulkade till lite men klarade det ganska fint ändå, hehe!

.. De som inte gick på bio var antingen ute i vårvädret eller på hästgrejjen som pågår nu i Gbg, det gick varken att få parkeringsplats eller köra för fort eftersom det var massa folk ivägen.

Men 11grader redan på morgonkvisten, så vad tror ni? Är det vår nu?
Jag ställer dock in mig på ev. en sista köldperiod och sen VÅR!

1 kommentar:

  1. Haha, det var duktigt av dig att du klarade dig utan att börja böla! ^^ Jag råkade snyfta till lite när jag såg filmen om Margaret Thatcher, jag menar, HALLÅ...!! (iofs ska jag ha mens, så blir lite extra gråtig då... skyller på det iaf).

    Åååh hoppas att det är vår nu!! Pållan har redan börjat fälla vinterpälsen, det är ett gott tecken. Hon brukar inte börja förrän i mitten/slutet av mars annars. :)

    *puss på dig gums!*

    SvaraRadera

Vad tycker du?