tisdag 6 mars 2012

Ursula is back


Alltså jag är ledsen för att jag inte ser ut som en strömlinjeformad Ariel.. jag är faktiskt en ren och skär Ursula, speciellt när jag klär mig i baddräkt och guppar vid vattenytan; Det är sant, till och med min egen mor har gjort liknelsen.. inte värre än den hon drog med Ozzy Osbourne efter en dusch där inte ansiktsrengöringen gjort sitt.

..hursom idag var vi i badhuset med Alice för första gången i hennes liv och jag kan lätt säga att det kommer bli mer besök dit framöver. Anledningen till att vi skippade babysim..ja se ovan.

Nej nu ska jag gå å sätta mig i soffan :) Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Hellre Ursula till utseendet och Ariel till hjärtat, än tvärtom. Kul att lillan gillade vatten! :)

    Puss puss,från Ursula nummer 2. ;)

    SvaraRadera

Vad tycker du?