tisdag 10 juli 2012

SOMMAR SOMMAR SOMMAAAAAR

Aaah halsont och lite feber idag.. även Alice vaknade med skyhög feber inatt dock ingen nu till läggdags. Mamma är fortfarande uppe sedan över en timme (bara hon inte själv somnat) ..

Vi firade lillan här i söndags i liten skala.. hade bakat en HelloKitty tårta.. som allt precis allt ska vara nuförtiden. Man kan inte ens åka till Ica utan tjatet om "Titti Tittiii tiiiitti" och en överexhalterad Alice som absolut ska ha saken också. Jag personligen är ju inte ett fan av tjejiga kläder, glitter å duttiprutt.. gillar coola å färgglada grejer men det blir mkt Kitty ändå. Aja whatever. Om 5 år så är det säkert annat som gäller. JAG var tjejigaste tjejen som liten...volanger, krås, glitter, boafjädrar och "klackskor"...höhö och idag är jag almost butch.

Påtal om butch hoppas jag mamma kommer ner snart, tänkte dra igång "I love you Philip Morris" ;)

...och still, var är sommarn med typ 3 veckor gassande sol i streck så man kan välkomna hösten ordentligt? *suck*

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är så himla skönt att Siri inte har blivit sådär besatt av katten, för personligen så har jag lust att strypa den. Finns ju knappt kläder (inom rimligt pris) att få tag på utan den där jäkla kattf*an!
    Jag vet inte vad det beror på men jag har aldrig köpt katten till henne och aldrig pratat om den eller nåt. Hos sin pappa har hon grejer med katten på och hon kommenterar när hon ser den nånstans, men aldrig något tjat om det vilket är såååå skönt :p

    Kör en traktor och uppmuntra att tycka om den istället så slipper ni kanske katten ett tag ;)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. *Köp en traktor ska det vara såklart :p

    SvaraRadera

Vad tycker du?