söndag 3 november 2013

...kärlek vid första ögonkastet

Uuuuh jag vet inte hur och vad jag vill! Ja jag skriver jag eftersom T bara följer med i sin fluffiga bubbla! Jag har frågat honom om jag skulle få bestämma vadsomhelst och han ändå skulle låta sig övertalas? Noll motstånd ^^

Hursom jag kan inte släppa objekt Rävlanda.. det går verkligen inte! Så jag har mailat mäklaren för att se om det finns ännu en visningstid där svärfar får hooka på Thomas (medan jag är till havs)! Svärfar var skeptiskt av bara pappershögen så det kanske är positivt för att få mig att sluta tänka på detta, men jag vill att han se den live. Han har sagt med säkerhet att det ska läggas ett skambud! So be it, det är väl det man kan göra och man kan ju bara få ett JA el NEJ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?