söndag 17 november 2013

snurriburr

...fortfarande jättesnurrigt!

Har tagit tag i ett arkiverat 2-do genom att måla trappräcket som jag påbörjade för 2,5 år sedan ;) Bättre sent än aldrig kan jag tycka!

I övrigt känns allt bara snurrigt och jag känner mig som en 10-åring som måste bli stor på en dag och fatta vuxenbeslut. Sitter och läser på vad som händer om en BRF skulle gå i KK. Eftersom detta boende vi tittar på bara har 8lgh och vår är 25% av ytan/priset så är det ganska viktigt att man ser över ekonomin; man KAN hamna i ett läge där man får betala tillbaks sitt lån samt att bostadsrätten görs om till hyresrätt.. inte så vidare skoj!

I övrigt pendlar jag mellan att vara superglad till att bli helt nedåt.. att känna mig otrygg i beslut är inget som bättrar på mitt humörspendlande.

Idag köpte jag en burk vitaminer, ska se om det hjälper något mot min trötthet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?