onsdag 4 december 2013

Inatt..

Inatt kom eftervärkarna av beskedet, mådde väldigt dåligt och kände mig trasig och tom inombords. Men fick rensat lite och nu är det dags att gå vidare. Hur våra liv kommer te sig är vår sak att avgöra. Man kan vara en lycklig människa med bara ett barn så får vi inte fler så kommer vi kunna känna lycka ändå.

Har redan agerat utåt (mot mamma) och det känns inte alls bra. Känner mig lite fragil och har egentligen varken ork eller lust att gå ombord på båten med massa fulltrattar och konstiga människor men vad ska man göra? Pengarna måste ju in på något sätt.

Har legat högt i temp på sista tiden och det gör att jag känner mig sjuk och orkeslös. Man brukar ha högre temp mellan äl-mens så nu önskar jag att forsen kommer så jag svullnar ned lite och blir mitt rätta jag igen..

Ha en fin vecka alla, passa på att gå ut i det fina vädret idag!

1 kommentar:

Vad tycker du?