fredag 13 december 2013

rökfri vs. vikt

Ehm.. ja så har det mesta lagt sig till is och jag tänkte bli superfit och sluta röka inför kommande resa! Jiho, hur tänkte jag där liksom. Klarade iaf av att vara rökfri i nästan 2 dygn innan jag insåg att det inte skulle funka för mig att göra båda samtidigt och speciellt inte när jag mår som jag mår


Men nu mår jag bättre och speciellt när jag kan kontrollera vardagen :) Ser framemot framtiden och vet att vi kommer klara detta på bästa sätt.

Idag har jag och T haft lite egentid innan han skulle med bussen till Oslo. Vi åt sallad på vårt favoritställe Paprika och tog en sväng till Hunkemöller, en nyöppnad underklädesbutik. Har handlat där förut i Kiel och dem finns även i Fredrikshamn där vi lägger till med båten. Det bästa med Hunkemöller är att jag (som har G-kupa) kan handla snygga och sexiga behås som är bekväma och stabila. Det bästa är att priset ligger i klass med H&M, Lindex och Kappahl. Nu blev det ingen sensuell behå utan en minimizer som är superb att jobba i :)


Igår somnade Alice först 22 efter att vi hade besök och var tvungna att bada efteråt. Detta resulterade i en mycket grinig fis nu efter förskolehämtningen. Blir en tidig nattgång för oss båda tror jag.

Snart stundar jul och allt vad det innebär; Själv spenderar jag den med min älskade familj, svärföräldrar och brödernas flickvänner. Blir trångt men mysigt; Älskar att vara omgiven av dem och därför tycker jag julen är mysig när alla tar sig tid att umgås.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?