tisdag 18 december 2007

I don't know where I'm going, But I sure know where I've been

There’s a place in my mind

No one knows where it hides

And my fantasy is flying

It’s a castle in the sky

Hemma igen då efter en vecka på båten, en vanlig vecka, hände ingenting mer extremt än att jag faktiskt ställde mig på scenen och lussade för antalet 100-tal passagerare.. som tur var såg jag dem inte pga strålkastarna.. fast jag fick mig ett gott skrat.. ståendes på scen, tillsammans med mina lussekompisar.. men fan ställ sig å sjunga utan mic på ett bargolv inför fulla norrmän var väl det värsta man kunde göra.. fast coolt var det, vi körde vidare till a'la'carten, senare taxfreen, cafét och avslutade det hela med lite rågarv i mässgången.. fresh

Like a dive in the waves I am caught in you love

And I'm flying in the clouds above

I feel you near and I fear no more the winter 'cause you're
here

Just i detta nu sitter jag även i Örebro.. Kul att vara hemma, har dock sovit mer än hela denna dagen eftersom jag inte somnade i natt trots att det är emot att fysiska principer att hålla sig vaken efter en båtvecka.. men men :) Imorrn ska jag träffa looka å hennes Johan.. mysigt värre!

TACK FÖR MIG

KYSS

1 kommentar:

  1. Hehe, som jag när jag var på julfest med jobbet... skrålsjöng "Mamma Mia" i mikrofon inför mer än 500 pers... det var en upplevelse. *hrrrm* Jag vann en miniflaska Baileys i alla fall...... =) Puss puss

    SvaraRadera

Vad tycker du?