onsdag 19 december 2007

julen närmar sig

Ja nu börjar ju julen komma på uppfarten igen då.. När jag tänker tillbaks så har inte julen betytt sådär värst mycket, många av mina tankar går tillbaks till julen 01 som inte var någon vidare värst.. en tom lägenhet utan möbler, som tur var hade jag min mor och mina bröder vilket gjorde läget mycket bättre.. kärlek till er

Hursomhelst, Looket, Johan & Rocky var här en sväng idag. Blev lite kaffe, lite skitsnack och spel, alltid mysigt :) Tur som det är så får jag träffa min gumma imorrn igen.. lite julbestyr på stan, alltid nice.. måste dock försöka komma upp tidigare än både gårdagen och igår (14.30-15) nicht guuuut ^^

Finns en del som jag borde höra av mig till, jag är så himla dålig på det.. men ni finns i mina tankar till och från.. känner mig som en dålig vän som inte bryr sig utan bara flyter på.. men så är inte fallet.. missta mig inte.. =/

love peace and respect

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?