tisdag 4 december 2007

take it off, take it all off

Ja då var man hemma igen, har lyckat sova ända tills typ 22 så nu har jag garanterat vänt på dygnet igen :) Ska nog inte vara svårt att somna igen, förhoppningsvis runt en 3-4 inatt åtminstone. Veckan på båten har varit helt okey, sov lite mer än vanligt men långt ifrån så mycket jag hade velat.. Eftersom jag har fått den hemsökta hytten tror alla att det har med det att göra; Jag har visserligen inte känt av någon ande eller sådant utan mer en helvetes insomnia, som de flesta andra som bott där även känt av, men jag vägrar att byta hytt.. Det gungade relativt mycket veckan igenom, som tur är har vi våran långrast när det är som värst samt på natten då vi såklart är lediga, så man kan ligga i kojen och bli gungad som en liten spädis :D

Imorrn ska jag ta mig upp på stan och leta efter en julklapp till David åt mor, hemma i Örebro hade den sålt slut så jag tänkte kolla om den förmodligen finns kvar här. Ska även se om jag kan hitta några smycken ev. en annan stass till julfesten.. Känner mig laddad; Emmy kommer hit och ska även sova här.. Om man kommer hem dvs. Ska försöka anstränga mig för att ha så kul som möjligt.. fast personalfester spårar ju väldigt lätt ur. Aja, skämmer man bort sig så kan man ju bjuda på det big time. Hörde att Kurt Ohlsson hade kommit på den andra vaktens fest, får väl se vem vi får träffa.. Loket kanske ^^

I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun please don't hold me down
Please don't hold me down

Nej ska fortsätta sortera lite musik och försöka få mig trött.
Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Vart är den där filmen du snackade om?

    SvaraRadera
  2. hahaha ;D fan va ja saknar dej min vän :D

    SvaraRadera

Vad tycker du?