söndag 23 december 2007

black

Efter 1,5 dygns vakenhet var det mer än skönt att lägga sig och sova igår, vaknade dock med feber som vanligt, men framåt kvällningen så har det börjat lagt sig. Ska försöka få mor att färga mitt hår ikväll.. men måste väl kicka ut farsan som är här först.

Jag har loopat en sång som jag funnit via det där gitarrspelet som jag totalt tappat namnet på Freezepop - ready 2 rokk.. den vanliga versionen är lite mer syntig.. men den rockiga; oh mama totally rocks ! :)

Imorrn är det ju då julafton, min feeling har fortfarande inte infattat sig.. och jag antar att den inte kommer att göra det heller visserligen, det finns lite av ett pulver på marken men inte mer, jag vill ha pulsigahöjderssnööö.. annars totalvägrar jag fira jul! Brorsorna ska iväg med Rollet till storstenshöjden för att åka snowboard, dem hade gratisåkning mellan 10-14 så dem skulle passa på, synd för David som måste pajja hela den dära gratisgrejjen genom att hyra en brädj*vel :/ Emmy kommer nog över på en kaffe, mysigt.. måste uppdatera mig lite också, var ju aslänge sedan vi sågs IRL och även cyberaktigt typ ^^

Jag har inte så mycket vettigt att säga nuförtiden, my life goes on as usual.

I try to wait and i try to be good,
I try to be patient, I know i should I can't be held back
when the streets call my name
I'm all dressed in black and i'm feeling no shameit's time for me to rock.


Puss på er //Annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?