onsdag 30 januari 2008

everyone else has had more sex than me

Yup yup .. :)

Oh det kändes bra att träffa vicky idag, hon kan verkligen få mig i rätt sinnesstämning :)

Sitter å slösurfar, har köpt mig en ny hårddisk för inte så längesedan som jag tänkte fylla med diverse crap.. så håller på att få iordning på alla mappar och grejjor.. Nu ska jag även börja spara de foton jag har tagit för det är tråkigt att jag slängt alla tidigare, finns ju så mkt minnen i dem..

Har 1/2 disk att ta hand om också.. Rollet och jag delade upp skiten och jag valde glas och skålhalvan, vilket visserligen visade sig vara ett himla kasst val eftersom den delen kanske var 80% av disken.. oftast är ju bara bunken toppen av isberget så att säga.


Everyone else has had more sex than me.
Does anyone else get that feeling?

sockersöt låt med Tism, försök gärna se videon.. sweeeetness :)

Berättade för mor att jag inte pallade åka över till Öo och hon förstod, så jag bjöd över henne hit istället och så tar hon med sig min lillestalillebrur på en snabb weekend.. <3<3 saknar dem så himla mycket.. aoowh D:

Nåja hursomhelst, ska försöka packa lite och dona ihop mig, imorrn står äventyr på schemat.


Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Hehe, alla andra har mer sex än jag också! xD puss på dig!

    SvaraRadera

Vad tycker du?