tisdag 29 januari 2008

superbus(ig)

Sitter här i ett gråmulet Göteborg, ska snart ned på stan för att uträtta lite ärenden samt träffa Vicky .. vi hittar väl på någon mysigt som vanligt :)

Igår vad jag inte mer än trött när jag kom hem, hade inte sovit mycket under veckan som vanligt, skulle försöka hålla mig vaken till kvällningen hade jag tänkt mig .. somnade och vaknade runt en 23, men kollade på ett avsnitt scrubs.. innan jag somnade om, vaknade vid en 9.40 idag, vilket är hallelulja för att vara mig :D

Mycket har hänt i mitt liv den senaste tiden, allt är uppåner och jag har förlorat min fasta mark, fast vem säger att det är fel att flyga bland molnen ? Igår när jag var uppe för en sista nattcigg innan nästa sovpass så kände jag mig riktigt ledsen och deppig pga tidigare incidenter under dagen .. Idag har jag vaknat upp och insett att det inte finns mkt jag kan göra åt mig själv, jag tänker inte bli påhoppad och för den sakens skull vara ledsen.. sådant förlorar bara jag på.. Jag kan ju inte vara någon jag inte är .. slutdisskuterat! Öo-resan är hursomhelst inställd, Har ingen som helst lust att åka dit längre .. mamma fyller ändå år veckan jag jobbar så jag skickar över en present elr så.. ev. att jag bjuder henne hit.. juste ja, måste skicka brev till moffa oxå..kanske på tiden.. har saker att göra hela veckan dock, fullt ös, men bra att inte ha tråkigt :)

R & T, jag är så glad att jag har funnit 2 guldklimpar, som förstår mig, som tar hand om mig och verkligen tycker om mig för den jag är =) you rocks

Puss & Kram Annsi

2 kommentarer:

  1. Jag vill att du ska ha två saker klart för dig. Jag har aldrig förbjudit dig från att komma på festen, men det är trångt i min lägenhet och ska alla ta med sina respektive blir det ingen fest pga att det blir för mycket folk. Du tror att allt bara handlar om en sak när det i själva verket handlar om helheten och inte ett enda samtal. Du har för övrigt sällan kommit på mina fester när jag mer än gärna velat ha dig där, du har sällan ringt mig. Eftersom vi bor så pass långt ifrån varandra tycker jag att enbart Msn inte är en riktig vänskap. Det största beviset jag fick igår var att du inte lkunde snacka om saker och ting. Är det vänskap för dig? Du börjar säga att mina saker bara är tjaffs? Vem är det som känner vem egentligen?

    SvaraRadera
  2. Snoffsig? Det må låta som det, men eftersom du inte verkade förstå dessa saker så var jag väl tvungen att poängtera det ännu en gång. Inga problem att du frågade om han fick komma, men skulle jag ha hit alla vänners respektive skulle det bli runt 24 pers i min lägenhet på 40 kvm. Du har tidigare inte haft tid att träffa mig på tu man hand när du varit i Örebro vad det verkat som. Eftersom det alltid jag ringt och försökt tjata till mig att vi ska ses. För det första vore det kul om du kom på festen eftersom alla andra vill ha dig här. Och när det gäller festandet i Göteborg, har du någonsin frågat mig? Och om du nu jobbar 80 timmar på en vecka så borde väl inte du vara så jävla fattig för ett ynka litet sms. Jag är arbetslös, stämplar men hör av mig iaf.

    SvaraRadera

Vad tycker du?