torsdag 31 januari 2008

Am I drowning?

Hej kära blogg! :)

Gårdagens äventyr var jättetrevliga, min nervositet var bara onödig, kände mig mer än välkommen så det bara flöt på, kändes bra, nästan lite för bra dock .. men men

Idag var jag med T till allum (ett köpcenter utanför gbg) eftersom det knappt går (gick) att vara utomhus pga stormen.. det snöblandade regnet slår som spikar mot huden + att det känns kallt, dock är det bara runt graden men ändå .. vinden gör det inte bättre :) Stackars mor som ska ut och åka båt till helgen, och stackars mig som gör det hela tiden.. förra veckans storm och fjordkryss tog ju ut sin rätt.. fast ändå är det ganska mysigt, dock glömmer man bort att man är på ett fartyg, är B-man och har en livbåt man ska fixa mitt i natten ifall det skulle hända något.. men äsch..den dagen den sorgen.. dö till havs, elr vid havet ska jag iaf så..

And I’m thinking just another breath not a minute left.
I feel there’s something missing. I’m running from myself and all the
things I don’t like.
Living every night like it’s the last night.
And I’m thinking just another prayer not a second left. I need to stop
resisting.


Imorrn är det tvättdag igen 13-19 .. gillar egentligen att tvätta eftersom allt blir rent (självklarligen) och sen viker man, lägger in i skåpet och det doftar gott :) mm.. men det är drygt när man har stressen av ett tidlås som pustar en i nacken, förhoppningsvis ska jag hinna med allt imorrn..

kärlek åt folket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?