torsdag 3 januari 2008

coldness

Ja nu är det då 08, och ska man säga som de andra över 50plus; vart tar tiden vägen? Jag har jobbat på Stena sen Maj förra året.. hmm, det blir änna 7 månader nu den 14:e, och ändå känns det som det var igår. Iochmed detta behöver jag snart söka mig till feel good och göra ett nytt hälsotest.. vikten har knappast rasat, rökningen har knappast minskat.. men herregud jag känner mig ändå friskare, för jag har ett jobb jag kan gå till, där jag känner att jag gör något vettigt, även om jag städar partyhytter och röker bort halva dagarna.. men whatever.. jag lever, jag trivs med det och jag kan fortfarande gå genom en dörr :)

Jag väntar mig inte något speciellt av detta året, inget som liksom måste hända elr så, en snygg solbränna i sommar kanske, gärna några minuskilon, men det är ingenting jag maniskt kommer ge mig inför, eftersom det oftast om inte alltid slutar som pannkaka.. Det är lite som med kärleken att det kommer när man minst anar det, med vikten är det dock tvärtom, den försvinner när man minst anar det. Bara att skita i hissen, bussen eller liften, ja vad det nu må vara ! vardagsmotion ffs!

Det är väldigt kallt ute, lite små mjällsnöpölar blåser runt längst gatorna, men det är väl all snö man får se här i Gbg.. I Örebro är det dock mycket mer snö.. orättvist.. Jag är väldigt sugen på pulka nu.. älskar pulka.. Är det en sport? Isådanafall den enda sporten jag gillar :D

Sitter och loopar lite tråkiga låtar, är sugen på en sådan dära fet låtsortering av någon annans blandatmapp, så himla spännande, fast jag vet inte vilken genre jag känner för ikväll, så det får nog vara.. kanske rock dock..

Maybe you were right
But baby I was lonely
I don't want to fight
I'm tired of being sorry


Aja, until next time.. see ya!

Kisses and hugs Annsi

1 kommentar:

  1. Jag och Andreas tänkte kanske besöka Gbg i sommar :D Kanske skulle svänga förbi dig då (:
    Pussinuss

    SvaraRadera

Vad tycker du?