tisdag 8 april 2008

8 april

Ja inatt var ingen rolig natt.. allt kulminerade och blev extremt mkt värre, hatar att vara sjuk... låg som ett paket bara och önskade mer än allt att få somna.

Idag är jag fortfarande helkass, har dock lyckats pilla i mig lite piller för att ta mig ned och hämta ut paketen från tempo, uh vad jag svettades och vinglade fram, men nu är det gjort åtminstone.. Hoppas jag är så pass kry imorrn att jag orkar åka hem till Thomas för jag antar att jag inte orkar med det ikväll/inatt.

Idag har jag somsagt tvättid.. kul jul elr inte.. men det går säkert bra om man tar det i sitt eget tempo.. hungrig är jag också, har inte haft orken elr suget att få i mig mat, nu är jag jättesugen men det finns ingen ork.. tusans!

pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?