onsdag 9 april 2008

9 april

17.45

Då har man varit på staden i cirkus 4 timmar med vicky.. å det var ganska jobbigt.. pga förkylningen då förståss! Köpte mig en ganska fräsch linnetunika som blir fin i sommar, ska smygstarta lite redan nu till pågångsdagen tänkte jag.. men det är ett sådant där intelligentplagg.. inte direkt annsi.. man ser fräsch och smart ut.. något annat än hoodie å mjukisbyxor.

Här hemma luktar det bullar, men öppnar man ugnen ligger det bara 2 kolbitar där.. Rollet tänkte bjuda på "hembakta" bullar men glömde tiden.. Nu är han iväg och köper kycklingrulle till mig istället :)

neeh, ska fortsätta packa och sen slå in lite paket

Höres åter den 21:a
//Annsi


------------------------------------------------------------------

Fortfarande ganska sjuk, en extremt dryg huvudvärk, halsont och allmänt täppt .. shit! Hoppas på att vara frisk åtminstone till Lörd så jag får en dag friskhet innan jobbet börjar igen, annars är det nog ganska stor risk att jag åker dit på att vara sjuk igen.. känns som jag har käkat upp en hel ask med alvedon, jag HAR käkat upp en hel ask med alvedon, gillar inte att pillrapiller eftersom det känns som man blir immun mot dem efter ett tag..

Hursomhelst ska jag iaf träffa Vicky å Sandra idag, ska bli mysapysa, så ska kolla upp hur jag bäst tar mig mot järntorget, leta fram lite kläder, fixa iordning fejjan och håret och sen bege mig av på äventyr.. känner att jag skulle vilja komplettera (elr vad ordet är) Thomas present litegranna också, får se vad jag hittar helt enkelt..Sen vidare hem, sortera upp tvätten, packa iordning allt igen och dra vidare till baby..

Jag skulle vilja ha en egen lägenhet, som jag fick inreda hur jag ville, som jag fick bomba full med garderober och andra braiga förvaringsmöjligheter .. som jag fick fylla med mina pryttlar och bomba ned med vilka färger jag ville.. (:

Puss Annsi

3 kommentarer:

  1. Krya på dig gums!!! *bamsekram*

    SvaraRadera
  2. Oh tack gumman för ditt stöd <3 Glad jag blir :) Jag hoppas verkligen det här ger resultat. Vi kommer börja med små lätta övningar för att sen fortsätta med svårare och svårare övningar efter varje vecka..

    Annars är det bara bra tack.. Håller på och fixar massor inför flytten och så.. Hur är det med dig då? Hoppas du blir frisk och kry snart :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Det känns jättebra inför flytten, självklart är man lite nervös. Har ju endå bott här i nästan 2½ år så kommer säkerligen gråta ett par ggr innan vi lämnar ifrån oss nycklarna..
    Jag tar det rätt så lugnt med doningen, det är så mycket som ska göras och vi har inte fixat så många kartonger ännu =P Vi tar lite varje dag =) Puss på dig gumman och ha en trevliga vecka till havs <3

    SvaraRadera

Vad tycker du?