tisdag 22 april 2008

Something like huh haah

Ja ganska längesedan man skrev sist, som vanligt :) I samma anda som vanligt håller jag på att tvätta och är lite småkrasslig (huvudvärk enbart denna gången) Tror att det kan vara väderomslaget som gör det..

Åkte direkt hem till baby igår efter båten eftersom det var 25-års kalas som skulle hållas.. en mindre tillställning med smörgåstårta och massa spelande (: skönt. Tyvärr har vi då tjing med min sodastreamer (se. wassermax) där kolsyretuben vägrar vara sammarbetsvillig, 3 personer hemma försökte + i på siba som ligger på avenyn.. där hade dem dock inga röda kvar så vi begav oss till den som ligger i nordstan, liktfan så klarade bruden av det där.. dammit.. hem å testa igen och det funkar INTE.. vad är felet då liksom.. hallå %)

På torsdag har T fixat kryssning till Kiel.. mysapysa! Ska bli skoj att åka iväg på lite kryss, frågan är bara hur man kommer kolla hyttstandarden eftersom man vet vad det själv kan komma fuskas med när det är ont om tid.. blir det sanitetsspayet i väskan kanske? Visserligen vet jag att båten till tyskland har mkt mera tid per hytt än vad vi har och alltså ligger standarden säkert aningen högre :) Hursomhelst..jag ska ha skoj

Imorrn drar jag å J iväg till uniformsförrådet, tur att jag fick med mig henne eftersom jag verkligen är rädd för damerna där.. dem kan vara på sådant himla tråkigt humör att det är läskigt.. sist gick det visserligen bra, men visar sig hur det ser ut imorrn :) Ska byta ned min uniform ngn storlek..sitter ju som en påse..och har det gjort från första början iof.. 2-3 stl tror jag på iaf :) Viktnedgången som flöt på så bra har nog vänt elr åtminstone stannat.. känner mig jätteonyttig, sötsugen, brödsugen .. ja alltihopsugen ! blä.. får ställa mig på vågen hemma hos T och se den bittra sanningen i vitögat.. kanske bara är en känsla.. men nu bannemejj känns det som om allt hänger lite mer än vanligt

Är sugen på en ny mob.. Sony Ericsson w380i... fast min gamla är helt funktionsduglig och jag fortfarande tycker den är snygg..dammfri, repfri och hela moxafjonget kan jag inte sluta tänka på min nya pärla.. det ända är att den är med viklucka vilket jag är lite allergisk mot
<--- W380i





faaan...kommer inte in i tvättstugan.. jedra automatik å modernitet *mutter*



puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?