måndag 7 april 2008

sick and so on

Jag är grymt sjuk! Bläää!

Har jobbat med halsont och nästäppa sedan i torsdags, i förrgår infall sig en feber och nu är den värre än värst.. ska aldrig jobba och vara halvsjuk mer eftersom det bara blir värre i slutändan ändå.. Nu vill jag bara bli frisk, har så mkt att göra och som jag verkligen vill göra också...det värsta är att jag hostar och nyser så det heter duga, kan knappt röra mig.. kniiiiip :D

Denna vecka på båten har äntligen varit lugnare, shit, vi hade bara 200 passagerare en tur och kom knappt över 1000 hela veckan, det är helt otroligt, när det brukar ligga på typ 1300-1700 minst där någonstans.. men vi var värda detta efter förra hektiska påskledigheten..

Vågade gå in till chefen och be om ledighet också, tycker sådant är lite jobbigt å så.. men fick beviljat en vecka i sommar, å då blir det Grekland, Karpathos med mor å bröderna.. ska bli mysapysa --<--@ mamma funderar på att skaffa bil, ska se om jag vågar sätta mig i den å lära mig köra litegranna, skulle verkligen behöva ett körkort framtidsmässigt

Det har inte hänt så mkt nytt, annsi har klippt sig, blev själv inte nöjd, men folket på jobbet kom fram och sa att det var snyggt, I donno.. men då känns det som om man får lita på det :) kortare är det vilket fall, och gud så tunnt på sina ställen.. volume le maxi

Funderar på en bärs, Camilla tyckte på whisky för halsbacillerna.. men jag vet inte, en kall öl är nog godare..Hoppas jag är frisk imorrn ändå, ska ju tvätta å hämta paketen från Siba med Thomas födelsedagspresenter i..

Puss & Hej

1 kommentar:

  1. Lite minttu och du är frisk på nolltid! :) Annars kan jag tipsa om en fisherman shot som finns på båten. kramkalas

    SvaraRadera

Vad tycker du?