tisdag 6 maj 2008

*gäsp*

08.29
Klockan ringde redan 06.30 idag. . no shit sherlok att jag var trött, men har man tvättid så har man.. Det hjälpte lite att solen gassade sig igenom persiennerna visserligen :) är inne på maskin 3 & 4, vet inte om jag hinner med en 5&6 isf behöver jag inte tvätta mer idag, kanske bara en maskin till och det vore ju skönt.. funderar på att köra gardinerna, det gör man alltför sällan ändå..

Hur ska jag fördriva tiden idag då? Har anmält mig på bokning på kvinnokliniken, egentligen ska jag ju inte boka någon tid, måste bara få tag i dem då mina P-piller går ut innan bestämd återträff, mindre bra.. tyvärr har dem ingen e-postadress eller annat telefonnr för dem som bara vill ha tag på dem.. så jag får köra vi bokningen, hoppas det funkar!
Tänkte även ge mig på lite städning, är inte det minsta sugen egentligen, men sätter man bara igång med ett projekt så tror jag det går ganska bra.. disken, spisen, kylskåpet.. dammsuga och moppa golven får nog bli dagens.. Måste ju packa också :)

Finns det koffein i snabbkaffe ? Måste ha ngt för att hålla mig vaken alltså

15.06
Hmm, är inne på tvättomgång numero 2 och det går väl sådär med allt annat.. som vanligt då ungefär :)
Är somsagt klar med tvätten, fixat diskberget, lagat lite mat, skrapat spisen efter rolles jedra indiska matafton härhemma, fått fixat med P-pillrena .. med andra ord har jag gjort det viktigaste, skiter i kylskåpet och golven.. det får bli någon annans problem :D

Nej, ska packa färdigt, imorrn är det ju dags för Örebro.. ska bli guttigt :)

Pussen & kramen

2 kommentarer:

  1. Du får hälsa till mor din nu när du far till Örebro. puss<3

    SvaraRadera
  2. Kanske skulle ta och ses nu när du är i Örebro =) Pussinuss

    SvaraRadera

Vad tycker du?