måndag 5 maj 2008

magical eyes

Tjillevippen!

Sitter i ett soligt Göteborg, spelar musik och tittar på televison :) Utanför parar sig 2 duvor och våren ligger och alldeles pyr i alla små knoppar.. Har varit ute och powerwalkat, källsorterat, handlat.. slängt i mig havregryn, mjölk, hallon och lite onödig after eight.. inte mitt fel att det var billigt :D Måste hålla mig vaken känner jag så att det inte blir ngn skum dygnsrytmnvändning här inte ^^

Arbetsveckan började lite småruff men lugnade sig till helgen som tur var, ColorLine har förmodligen gått i KK, iaf ska dem sluta köra helt på oslo - fredrikshamnlinjen vilken innebär att vi har 0 i konkurans.. vilket hade varit bra om vi ens hade haft personal som kunde arbeta.. men vi går kort redan i dag så hur ska det gå i sommar.. bokningarna har redan ökat.. aja .. svettigt om inte annat.

Medan vi har varit på båten har svärmor varit hemma hos thomas å städat.. insåg idag att mitt nattduksbord var belägrat av div. intima grejjor.. aihjt.. men blir till att sitta med röd mule imorrn när dem kommer över på mousserande och räkor.. yum.. och en klick pinit . aahrg

På ons tar jag med mig baby och drar mot Örebro .. ska bli kul med lite miljöbyte för ngra dagar.. sen ska jag besöka mitt älskade xxblingsolarie elr vad det heter.. niceee ^^

I lördags upplevde jag något jag aldrig upplevt förut.. speciellt var det, annorlunda om inte annat..

Har inte alltförmkt pengar kvar på kontot.. ska vara ledig 2 veckor till innan det är lön också, hur ska det gå liksom.. aah ^^ gosh jag fattar inte vart alla pengarna tar vägen.. visserligen var det Kiel som drog mkt denna månad.

Ett lycka till åt rolle som är på tekniksm i sthlm :D

Tvättid imorrn.. dubbla tider, dock med ett 3h mellanrum imellan..drygt men så är det..blä!=)

Tschüss Annsi

1 kommentar:

  1. Oj du verkar få fullt upp i sommar med andra ord då ;)

    Tack för de otroligt fina orden *generad*. Det känns jätteskönt att ha gått ner i vikt såhär mkt, man orkar så mycket mer liksom.
    Hehe jadu, jag äter mindre, promenerar, dricker massa vatten och belönar mig med onyttigheter då och då ;) Men du har ju gått ner massor du med, sådesså! :) Sköt om dig snuttan <3

    SvaraRadera

Vad tycker du?