tisdag 20 maj 2008

uttråkad och frustrerad med en gnutta apati

Usch för sådana här dagar; när jag slog upp ögonen imorse (alltför tidig) kände jag total apati.. hade ingen lust med något, kände mig extremt deppig och nedstämd, för att inte tala om ensam.. både psykiskt och fysiskt.. Det har väl gått över litegrann, men är fortfarande kvar i "tänkapåframtidentillståndet" vilket aldrig får mig på bättre tankar.. oroar mig så mkt för allt.
Ska försöka rycka upp mig.. för det är inte där jag vill vara. Rolle kom precis hem, han hoppade direkt i sängen eftersom han lider stor brist på sömn.. vilket innebär i sin tur att jag är ensam igen.. tvättiden börjar inte förrens 13.. vad göra.. ? Kanske ska sätta mig i solen.. vad göra där då ? Gå en powerwalk kanske.. då får man ju färg i ansiktet, svettas lite och är smånyttig samtidigt.. men nää .. orkar inte

varför vaknar jag så tidigt nuförtiden ?! *mah*

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt :) Då ses ni ju ganska mycket :) Haft en bra dag annars? Pusss <3

    SvaraRadera

Vad tycker du?