torsdag 3 juli 2008

från sambo till sambo

Hej och Hoppsan allihopa!

Igår var det då meningen att vi skulle gå på bio..visar biobiljetterna och får dem dragna, går in i salongen.. panik, några sitter på våra platser! (som vi förövrigt jämt har på bio) Pinsamt som det är säger vi att vi har dem platserna... dem också! Damn... Thomsen kollar biljetterna på riktigt.. det stämmer..mycket riktigt har vi fått biobiljetter till lördagens föreställning och inte onspremiären som vi beställt.. kanske pga det var en ny kille i disken.. I don't know! Aja, vi fick hursomhelst gå ut och beställa om lördagsföreställningen fast med ett par platser och oriven biljett denna gång då ^^ Senare rände vi runt på stan.. slutade med sushi.. som jag faktiskt otroligt nog tycker om.. skumt..men men, så är det :)

Tidigare på dagen gick thomas in i en skoaffär och bad karln kopiera sin hemnyckel.. på 2 min var det gjort! Sedan vände han sig mot mig och frågade om jag ville bli sambo.. nice :) Kändes som ett frieri när man såg den dära nya glansiga nyckeln.. hihi! Inflytten sker nog dock först i typ september, efter utlandsresor och hej kom och hjälp mig.. pratade mkt med rolle igår, känns så bra att han fortfarande finns vid min sida.. he's the best

Måste ju säga att jag var ute igår och körde igen.. nu vart det ut på vägen och rondeller och allt.. :) har dock inte kommit högre än 3:ans växel.. skynda långsamt som dem säger.. men börjar få in det mesta nu.. dock fick jag kärringstopp i en rondell.. pinsamt.. sen råkade jag köra igång skiten med startmotorn.. ännu värre! awh :) aja.. får man panik så får man.. hehe

Nawe.. nu ska jag tvätta sen blir det att hälsa på lite kollegor på Liseberg

Five For Fighting - Superman.mp3
It may sound absurd...but don’t be naive
Even heroes have the right to bleed
I may be disturbed...but won’t you concede
Even heroes have the right to dream
It’s not easy to be me

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Spännande att du är ute och kör! Hur funkar det nu då? :) kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?