onsdag 16 juli 2008

som när jag kom hit..

Annsi är hemma igen..

Sjuk är jag också, har massa ont i halsen och är snuvig, lite feber har jag säkert men det är inget som kan bevisas då jag är termometerlös, skönt det för att sanningen svider säkert.

Veckan på båten har varit mer än tuff, har jobbat på en annan avdelning än min vanliga, först fick jag en ordinarie personal + en nykomling.. slutet av veckan var det jag + 2 nykomlingar och allmänt kaos.. nästa vecka är jag hemma på MIN avdelning igen, jag längtar!

Veckan hemma är redan fullbokad..
tvättdag idag,
imorrn är det 2 bio's,
fredag frisör å stan,
lördag supasiglite å singstar med folket,
söndag leka med vicky,
måndag mer bio...

För övrigt har detta varit en jedra deppdag, har gråtit av mig lite redan.. buuh.. tur att rollet fanns där och tröstade mig.. tacktacktack.. Resten av dagen ska spenderas i myskläder utan smink, med tvättstugan runt hörnet och Kent i lurarna..snart är det ju Karpathos så jag kanske överlever..


Släpp snälla, släpp taget nu
Jag kan stå, gå eller krypa härifrån
Om det här är allt vi hinner med,
så håll mig hårt min älskling



puss på er alla // ann$i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?