fredag 4 juli 2008

ganska engagerad

Tjillevippen!

Igår var jag med Thomsen på stan och flängde runt.. slutade kvällen väldigt mysigt på Liseberg med Lotta + barn.. fick tom Thomsen att åka flumeride.. mäkta ballt :) Iof kan det bero på att vi lurade äldsta sonen att säga att han köpt biljetter till mig+baby för sina sista månadspengar.. vadåå spela på samvete.. nejråw (:

Idag har jag även varit in på akuten.. in och ut på en sådär 5min.. ^^ Fick nämligen en förlovningsring på mitt finger igår.. och den liksom fastnade och gjorde att mitt finger halvt dog.. så var tvungen att såga upp den idag.. vi ska se vad vi ska göra åt problemet imorrn.. Hursomhelst kan det gå så när man ska överraska någon och inte har en aning om hur feta mina bratwurstfingrar är..

Imorrn står alltså Narnia på schemat.. äntligen måste jag säga!

Am I mad or what?!

Puss & Kram Ann$i

3 kommentarer:

  1. grattis till förlovningen :) hihi

    SvaraRadera
  2. Grattis gumman! Haha, skräckscenariot ju, att ringen fastnar!!! O_o

    Puss puss

    SvaraRadera
  3. Grattis till förlovningen! :) Vad roligt! Knoddar här näst? ;)

    SvaraRadera

Vad tycker du?