onsdag 30 juli 2008

Annsi i packningstagen

Hejsan Hoppsan!

Jag är stressad inombords.. och när jag är stressad och har 1000 grejjer att göra så blir det kaos och jag gör istället ingenting ^^ Galet.. Just nu håller jag på att tvätta för fullt.. men det ska fixas och donas en hel massa...Men imorrn tidigt tidigt blir det destination Grekland - Karpathos

* Packning - vad ska jag ha med mig (aah)
* Införskaffa div. artiklar + nya arbetsskor
* Kolla upp abonnemang inför resan, vad funkar bäst
* Boka taxi
* Pejla upp adresser till folk
* Växla pengar
* Leta upp pass å andra viktiga grejjor, precis i tid
* Försöka få David till vårdcentralen för fix av örat

Och inte nog med det så ska jag på lägenhetsvisning idag kl 17oo, jättemysigt ställe.. men jag tror inte att det blir något för just nu är det för mkt för att orka flytta.. alltid kul att se hur folk bor och få inspiration visserligen.

B B L



----> TILLBAKS!

Hejsan Hoppsan, Nu har jag relativt packat färdigt.. jag har sista tvätten på tork och ska snart ut på stan för att inköpa några grejjer som jag ska ta med mig + ett par nya arbetsskor eftersom förra paret pajjade efter all väta. Ska försöka få tag på någon brud på jobcenter så jag får min tarifflön höjd, skaffa mig nytt bankkort och sedan P-pillrena på apoteket.. gosh.. måste ta en dusch också.

Ni alla får ha det så skönt i solen, för det ska jag.

Puss & Kram annsi

1 kommentar:

  1. Åh gumman hade så trevligt på resan nu :D Ta en massa bilder också så man kan se sen :) Puss och kram!

    SvaraRadera

Vad tycker du?